משפטים לפייסבוק


רק בפייסבוק אתה יכול לדבר אל הקיר והוא יענה לך
אם את רוצה להרגיש פרפרים בבטן תבלעי גולם
אתמול הייתי בבית כנסת,היה פתיחת ההיכל, אחד צעק מאה , 
אחד צעק מאתיים...אני צעקתי אול אין
אל תתנו לי עצות.. אני יודע לטעות לבד
אני כל כך משועמם עוד מעט אני כותב סטטוס על השעמום שלי ועושה לייק לעצמי
אני אומר לכם יש כוח בלתי-נראה שמגלה לציפורים מתי בדיוק סיימת לשטוף תאוטו..
נא לא להשאיר הודעות היום הקיר בשיפוצים
אל תגיבו לי על הקיר , הרגעע צבעתיי אותו ! (:
מי שטוב לו ושמח לייק ילחץ
כרגע בזבזת חמש שניות מהחיים שלך...לקרוא את הסטטוס שלי
אם נופל לך תפוח עץ על הראש , תברח !! העץ לא נופל רחוק מהתפוח
עד היום דיברתי אל הקיר,היום אני כותבת עליו
כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים
פעם היו לי חיים, עד שאידיוט אחד אמר לי לפתוח פייסבוק
בזמן שהוא חולם על הצחוק שלך - את צוחקת על החלום שלו
אפילו אם מטיילים בהרי אילת, תמיד המדריך יגיד "ביום בהיר רואים מפה את החרמון"
עשית לייק ואתה מתחרט? חדש בבית מרקחת סטטוסטינור עד 72 שעות מההקלקה...
פעם סבלתי מפיצול אישיות. היום אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב
אם הבעל מביא פרחים ללא סיבה- זאת אומרת שבכל זאת יש סיבה
למה כשאתה נכנס למגדת עתידות, היא שואלת איך קוראים לך?
אלתנסי להיות יפה , תנסי להיות עצמך ..יפות יש מליון , כמוך יש רק א ח ת...!
בפייסבוק שולחים הודעות באהבה...או לא שולחים בכלל
אל תשפוט כל מי שניסה ונכשל,תשפוט מי שלא נסה בכלל
תפקידה של הזרת ברגל היא לוודא שכל הרהיטים בבית נמצאים במקום
אם העולם היה שחור לבן , לחלק מהאנשים לא היה מקום בו בגלל שהם צבועים..."
אני לא סנוב/ית אני פשוט לא נחמד/ה לכל אחד
יש נס חנוכה... יש נס קפה... אבל כשנולדתי קרה הנס הכי יפה
יש מבוגרים ויש תינוקות אבל כשראיתי אותך, נזכרתי שיש גם חיות!
פייסבוק זה כמו מקרר הוא ריק אבל פותחים אותו כל 10 דק'
אל תשנא את עצמך- יש הרבה שעושים את זה בשבילך
דרכה של אהבת אמת מעולם לא הייתה קלה ואם הייתה קלה - איננה הייתה אהבת אמת
האהבה היא אש אף אבל לא תדע אם היא הולכת לחמם את ליבך או לשרוף אותו
כולם לובשים מסכות אבל רק בפורים כולם מודים בזה
יש כאלה שחולמים הרבה חלומות בשנתם, ויש כאלה שנשארים ערים ומגשימים אותם
שני כוחות פועלים בטבע : אהבה ושנאה ...האהבה קושרת דברים יחד 
...השנאה מפרידה ביניהם .
אלוהים ברא בנים , אלוהים ברא בנות , אלוהים ברא אותך , טוב , גם אלוהים יכול לטעות
אם תשמור על ראש פתוח המוח יכול ליפול
אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד
הרבה זמן אני עושה סיאנס ועדיין לא ראיתי נשמה כמוך
לייק מי , או שתלחץ לי לייק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה