משפטי מורים (ותגובה למורה)


מה אתם חושבים שאתם חכמים בלילה ?! (את רואה פה אנחנו בלילה ?!)
מה כל כך מצחיק? נראה איך תצחקו כשתראו את הציון שלכם במבחן
זה ירשם בתיק האישי וילווה אותך כל חייך. (לפחות אני לא מורה)
אתה גם חצוף וגם חוצפן (את גם מכוערת וגם מפלצת)
אתה רוצה גם קפה ועוגה? (כן , 2 סוכר בבקשה)
מה כל כך מצחיק? נראה איך תצחקו כשתראו את הציון שלכם במבחן (אין תשובה)
אני מלמדת גם בכיתה המקבילה ושם כבר הספקנו את כל החומר (בטח את אומרת את זה גם להם)
חמור קופץ בראש (אז למה את לא קופצת)
חבל לי על השלושה, ארבעה תלמידים טובים שיש פה (איפה??)
יש לי עיניים בגב (אז את צריכה עוד זוג משקפיים)
אולי תספר לכולנו, שכולנו נצחק (טוב נו... את שמנה)
תפסיק ללעוס כמו פרה (תפסיקי להראות כמו פרה)
הצלצול הוא בשביל המורה (אז תצאי מהכיתה כבר)
אני את הבגרות כבר עשיתי (10 פעמים עד שעברת)
צאו החוצה שניכם. אתה והמסטיק. (וואו קרעת אותנו מצחוק)
מי שלא רוצה - שלא יהיה פה (כל הכיתה יוצאת)
יש לי עיניים בגב (ברור - לכל המוטציות יש)
מי שלא שם לב - אני בכיתה. (איך אפשר שלא??? את כזאת שמנה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה